Η έννοια του μάρκετινγκ έχει παρανοηθεί όσο λίγες, ιδιαίτερα στην Ελλάδα. Το μάρκετινγκ στηρίζεται στη φιλοσοφία της επιχείρησης η οποία αναγνωρίζει τις ανάγκες του καταναλωτή και ανακαλύπτει τρόπους να ικανοποιήσει αυτές τις ανάγκες μέσω των αγαθών ή των υπηρεσιών της, με σκοπό το κέρδος.
Το μάρκετινγκ χρησιμοποίησε για χρόνια όλους τους παραδοσιακούς τρόπους που διέθετε ώστε να προσελκύσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, οι εφημερίδες και τα περιοδικά είχαν τον πρωταρχικό ρόλο στο διαφημιστικό προϋπολογισμό των επιχειρήσεων. Οι μικρότερες σε μέγεθος ανάλογα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προωθούσαν χρησιμοποιούσαν τα φυλλάδια, τις αφίσες κ.α
Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, οι διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών, τα νέα κανάλια διανομής και προώθησης καθιέρωσαν το ψηφιακό μάρκετινγκ ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή άμεσου μάρκετινγκ.
Η δυνατότητα ανάδρασης, όπου το κοινό δεν λειτουργεί παθητικά αλλά ενεργητικά ζητώντας πληροφορίες για το προϊόν/ υπηρεσία , η υψηλή περιεκτικότητα και η δυνατότητα πετυχημένης στόχευσης της αγοράς – στόχου αλλά και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης είναι μερικά από τα πολλαπλά οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Η ταχεία ανάπτυξη του κλάδου, οδηγεί τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν στελέχη που να διαθέτουν δεξιότητες και ικανότητες ώστε να επανδρώσουν τις αντίστοιχες θέσεις εργασίας που μπορεί να είναι Digital Marketing Expert, E commerce specialist, Content creator κ.α
Απόφοιτοι Πληροφορικής, Διοίκησης Επιχειρήσεων , Μάρκετινγκ, Οικονομικών και άλλων σχολών με τις κατάλληλες μεταπτυχιακές σπουδές μπορεί να σταδιοδρομήσουν σε αυτό τον χώρο, με την υψηλή ζήτηση η ο οποία έχει ανοδική τάση.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας...
Θα είναι χαρά μας να μοιραστούμε τα όνειρα και τις προσδοκίες σας. Μη διστάσετε να κλείσετε ένα πρώτο ραντεβού μαζί μας!